Zásady vracení peněz a vrácení zboží

NÍŽE JSOU UVEDENA PRAVIDLA PRO VRACENÍ NÁSTĚNNÝCH MALEB.

Na vrácení nebo výměnu nástěnné malby máte 30 kalendářních dnů od data obdržení výrobku. Abyste mohli výrobek vrátit, musí být nepoužitý a bez jakýchkoli známek opotřebení, mezer, škrábanců nebo oděrek.

PRÁVO NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ NEVYHOVUJÍCÍ KVALITY.

Pokud je výrobek dodán s vadami, jako jsou tiskové chyby (pruhy, skvrny chybějící na objednaném obrázku), špatný obrázek nebo materiál, viditelné poškození způsobené přepravou nebo chybějící části, provedeme výměnu bez příplatku.

Pokud je zásilka poškozená, požádejte kurýra, aby zásilku otevřel ve vaší přítomnosti, zdokumentoval poškození a pořídil fotografie. Tuto dokumentaci nám zašlete k dalšímu vyřízení reklamace.

Chcete-li iniciovat vrácení, kontaktujte našeho manažera prostřednictvím chatu, horké linky nebo zasláním e-mailu na adresu info@muralas.cz.

PŘÍPADY, KDY NEPŘIJÍMÁME VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Výměnu nebo vrácení zboží nepřijímáme v následujících případech:

  • Pokud je výrobek poškozen bez zavinění dopravce.
  • Pokud byl výrobek použit, včetně nanesených tapet a použitého lepidla.
  • Zakázky na míru podle vašich požadavků.
  • Pokud je reklamace podána po 30 dnech od data nákupu.

POSTUP PRO VRÁCENÍ PENĚZ NEBO VÝMĚNU ZBOŽÍ

Přijímáme vrácení nebo výměnu tapet v novém a nepoužitém stavu, v původním obalu. Po obdržení výrobku provedou naši pracovníci do 2-5 pracovních dnů kontrolu kvality. Po kontrole vám do 14 pracovních dnů vrátíme peníze nebo provedeme výměnu. Upozorňujeme, že při vrácení peněz se náklady na dopravu nevracejí. Vrácení nástěnné malby konzultujte se svým manažerem.

POZNÁMKA

Technické vady nezahrnují barevné odchylky způsobené rozdíly v zařízeních, jako jsou počítačové monitory, telefony nebo tablety.

Reklamace po aplikaci tapety se nepřijímají.

Pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc, kontaktujte nás!